This week you are able to leave your houses while you are with your parents! I’m 100% sure you are happy to get out and see nature and hear other people’s voices. For class this week I would like you to....
1. Create a video while you are out with your parents. In the video say what you see, what you hear and what you did while you were outside. Post the video in English in class dojo.
_________________________________________________________________________________
This is an activity the lower grades have to do. For 5th and 6th grade this activity is optional. Enjoy!
1. Preheat oven to 135 degrees.
2.Have the children peel off the small pieces of crayons they find in their wastebasket.
3.Have the children break the crayons into smaller pieces (children may need help with this step).
4. Have them stack the crayons in the muffin pans. Mini muffin tins, round or shaped, work best. You can line the cans with aluminum liners, although it is not necessary. Talk to children about color combinations. If they need a crayon to color the sky, for example, they may want to use a combination of blues in a can. On the other hand, a random color scheme is also beautiful.
5. Bake the crayons for 15-20 minutes. Let the crayons cool. If the crayons stick, put the cans in a freezer for a while, before taking them out.
_____________________________________________________________________________
1. Precaliente el horno a 135 grados.
2. Pídales a los niños que pelen los pequeños trozos de crayones que encuentran en su papelera.
3. Pida a los niños que rompan los crayones en pedazos más pequeños (los niños pueden necesitar ayuda con este paso).
4. Pídales que apilen los crayones en los moldes para panecillos. Mini moldes para muffins, redondos o con forma, funcionan mejor. Puede forrar las latas con revestimientos de aluminio, aunque no es necesario. Hable con los niños sobre las combinaciones de colores. Si necesitan un crayón para colorear el cielo, por ejemplo, pueden querer usar una combinación de azules en una lata. Por otro lado, una combinación de colores aleatorios también es hermosa.
5. Hornee los crayones durante 15-20 minutos. Deja que los crayones se enfríen. Si los crayones se pegan, coloque las latas en un congelador por un tiempo, antes de sacarlas.
2.Have the children peel off the small pieces of crayons they find in their wastebasket.
3.Have the children break the crayons into smaller pieces (children may need help with this step).
4. Have them stack the crayons in the muffin pans. Mini muffin tins, round or shaped, work best. You can line the cans with aluminum liners, although it is not necessary. Talk to children about color combinations. If they need a crayon to color the sky, for example, they may want to use a combination of blues in a can. On the other hand, a random color scheme is also beautiful.
5. Bake the crayons for 15-20 minutes. Let the crayons cool. If the crayons stick, put the cans in a freezer for a while, before taking them out.
_____________________________________________________________________________
1. Precaliente el horno a 135 grados.
2. Pídales a los niños que pelen los pequeños trozos de crayones que encuentran en su papelera.
3. Pida a los niños que rompan los crayones en pedazos más pequeños (los niños pueden necesitar ayuda con este paso).
4. Pídales que apilen los crayones en los moldes para panecillos. Mini moldes para muffins, redondos o con forma, funcionan mejor. Puede forrar las latas con revestimientos de aluminio, aunque no es necesario. Hable con los niños sobre las combinaciones de colores. Si necesitan un crayón para colorear el cielo, por ejemplo, pueden querer usar una combinación de azules en una lata. Por otro lado, una combinación de colores aleatorios también es hermosa.
5. Hornee los crayones durante 15-20 minutos. Deja que los crayones se enfríen. Si los crayones se pegan, coloque las latas en un congelador por un tiempo, antes de sacarlas.
No comments:
Post a Comment