This week you can go outside!
But first...
So far we have completed lessons about “ What do you see?” And “ What do you hear?” Next is “What do you feel?”, but before we need to make something from recycled materials!
1. Preheat oven to 135 degrees.
2.Have the children peel off the small pieces of crayons they find in their wastebasket.
3.Have the children break the crayons into smaller pieces (children may need help with this step).
4. Have them stack the crayons in the muffin pans. Mini muffin tins, round or shaped, work best. You can line the cans with aluminum liners, although it is not necessary. Talk to children about color combinations. If they need a crayon to color the sky, for example, they may want to use a combination of blues in a can. On the other hand, a random color scheme is also beautiful.
5. Bake the crayons for 15-20 minutes. Let the crayons cool. If the crayons stick, put the cans in a freezer for a while, before taking them out.
_____________________________________________________________________________
1. Precaliente el horno a 135 grados.
2. Pídales a los niños que pelen los pequeños trozos de crayones que encuentran en su papelera.
3. Pida a los niños que rompan los crayones en pedazos más pequeños (los niños pueden necesitar ayuda con este paso).
4. Pídales que apilen los crayones en los moldes para panecillos. Mini moldes para muffins, redondos o con forma, funcionan mejor. Puede forrar las latas con revestimientos de aluminio, aunque no es necesario. Hable con los niños sobre las combinaciones de colores. Si necesitan un crayón para colorear el cielo, por ejemplo, pueden querer usar una combinación de azules en una lata. Por otro lado, una combinación de colores aleatorios también es hermosa.
5. Hornee los crayones durante 15-20 minutos. Deja que los crayones se enfríen. Si los crayones se pegan, coloque las latas en un congelador por un tiempo, antes de sacarlas.
2.Have the children peel off the small pieces of crayons they find in their wastebasket.
3.Have the children break the crayons into smaller pieces (children may need help with this step).
4. Have them stack the crayons in the muffin pans. Mini muffin tins, round or shaped, work best. You can line the cans with aluminum liners, although it is not necessary. Talk to children about color combinations. If they need a crayon to color the sky, for example, they may want to use a combination of blues in a can. On the other hand, a random color scheme is also beautiful.
5. Bake the crayons for 15-20 minutes. Let the crayons cool. If the crayons stick, put the cans in a freezer for a while, before taking them out.
_____________________________________________________________________________
1. Precaliente el horno a 135 grados.
2. Pídales a los niños que pelen los pequeños trozos de crayones que encuentran en su papelera.
3. Pida a los niños que rompan los crayones en pedazos más pequeños (los niños pueden necesitar ayuda con este paso).
4. Pídales que apilen los crayones en los moldes para panecillos. Mini moldes para muffins, redondos o con forma, funcionan mejor. Puede forrar las latas con revestimientos de aluminio, aunque no es necesario. Hable con los niños sobre las combinaciones de colores. Si necesitan un crayón para colorear el cielo, por ejemplo, pueden querer usar una combinación de azules en una lata. Por otro lado, una combinación de colores aleatorios también es hermosa.
5. Hornee los crayones durante 15-20 minutos. Deja que los crayones se enfríen. Si los crayones se pegan, coloque las latas en un congelador por un tiempo, antes de sacarlas.
Now that you can go outside again, please draw a picture of a fun activity you did (with your new crayons). Or create a recording/video of what you hear and/or see! Please upload to ClassDojo.
No comments:
Post a Comment